onsdag, mars 17, 2010

Kärlekstrams

Ibland är jag en riktigt blödig människa!
Kärlekskrank och så där töntigt kär som många inte klarar av.

Men det känns så fruktansvärt bra. Jag och Marcus är inne på vårt fjärde år tillsammans. Men emellanåt känns det som att vi precis träffats. Som idag när jag var på väg till jobbet och kom på att jag storlog av bara tanken på Marcus.
Vi har bott tillsammans på en 25kvadratare i över ett år nu och det går hur bra som helst. Vi trivs i varandras sällskap, skrattar och har fruktansvärt kul tillsammans.
Jag är stolt över oss. Vi pluggar, jobbar, tränar och lever ett bra och roligt liv. Vi kan prata med varandra om allt och vill samma saker med livet. Det känns väldigt bra att veta att vi alltid har varandra som stöttepelare.
Vi kommer gå långt det känner jag i benmärgen. Nu när Marcus snart är klar med skolan hoppas vi på ett eget place som vi kan får göra om tillsammans och lite resor emellanåt.
Jag mår hemskt bra tillsammans med min Man!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar