lördag, mars 27, 2010

Wooo

Usch. Kändes aningen hemskt att lämna av Marcus igår. Var tyvungen att köra nästan direkt igen för att jag viste att det bara skulle bli jobbigare ju längre jag drog ut på det.
Nu är de nog framme i Jämtland i allafall:)

Sov hos Mami inatt, mysigt att få lite Mamma tid. Gick upp alldeles för tidigt i morse. Men lika bra det. Körde till Jossi och har spenderat större delen av dagen med henne på Väla och Citygross. Mys mys mys.

Nu är jag ensamn hemma. Har sätdat och fixat och resten av kvällen ska jag spendera i soffan. behöver en sån där dag för mig själv för att samla kraft oatt klara mig utan Marcus med. Köpte en tröja och lite trosor idag, men ärligt så har jag inte ork att lägga upp bilder. Sorry.
Tips på någon bra film?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar