måndag, mars 15, 2010

Solsting!

Jag blir glad av det fina vädret. Nä, mer än glad!
Sitter och ser ut över himmeln nu och solen är på väg ner. Det ser så vackert ut när himmlen ändras till olika färger.
Jag befinner mig nog på ett bra ställe i livet nu. Förutom vissa delar som jag dock väljer att inte tänka på nu.
Jag bor tillsammans med min stora kärlek, är snart klar med skolan (ett år går fort), jag har ett jobb, många vänner och en familj som älskar mig och stöttar mig. Kan man be om mer?
Jag längtar efter mitt liv. Låter det konstigt att säga så?
Jag längtar efter tiden efter skolan, efter karriären, familjeliv och en stadiggrund att stå på. Tiden kommer gå så fort dit. Och det gör mig inte ett dugg. Tiden kommer forma mig, oss, till något bra. Allt kommer inom sinom tid så varför stressa? Man hinner med allt.
Jag ska börja ta mer vara på tiden som ung. Träffa vänner, roa mig, resa. Allt det där vill jag har gjort innan jag binder mig på något vis. Jag ska först växa som människa själv, uppleva saker och skapa en massa minnen.
Ibland är livet vbara helt fantastiskt underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar