torsdag, december 30, 2010

AAAJJJ!!!

MY GOD säger jag bara!
Den där hemska tejpen jag fick ha över hela min rygg i två dagar skulle bort i morse.
Höll på att klia ihäjl mig och dessutom hade doktorn satt den rakt över min sportbh så den har jag ju inte heller fått av mig.
I allafall. Marcus sa att det bästa var att ställa sig i duschen under varmt vatten så att tejpen skulle lossna lättare, så det gjorde jag ju. Och så skulle Marcus hjälpa mig att dra av den. De tre bitarna som satt mellan axlarna gick hur bra som helst, skönt till och med. Att få bort det kliande.
Men sen. Jag sa till Marcus att han skulle ta det försiktigt med tejpen som korsades i ryggen ända ner till sidan på magen, huden är tunn där och jag har kliat en massa på tejpen och var därför redan jätteöm där.
Men icke, hand drog alla bitarna samtidigt och snabbt! Trodde min hud skulle trilla av, tårarna sprutade och jag skakade. Fi sjutton säger jag bara. Aldrig mer.
Nu är jag helt röd där tejpen varit och det kliar något fruktansvärt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar