onsdag, december 08, 2010

Another moment

Ibland blir dagar inte alls som man räknat med.
jag har nog gjort allt annat än jag skulle gjort idag.
Dock känns det skönt att jag hade ett riktigt plockar-ryck igår så här behövs inte städas i vilket fall.
Ska sätta upp nya tavlan imorgon tror jag, ville ha lite smakråd från Anna först.
blev även julmys med barnen uppe hos Mie, alltid lika trevligt.

Juste, kollade ju på huset idag med. 1miljon la vi i bud......
Eller inte. Alldeles för gammalt för min del, fick ingen känsla av att det skulle bli ett trevligt hus att bo i, och då ska man inte köpa det heller.
Alldeles för mycket konstiga utrymmen, konstiga valv i alla rum och väggar, fullt med möglel i alla fönster som dessutom var av äldsta slaget!
Så nä inget hus här inte. Men samtidigt, jag gillar vår lägenhet så det gör inte så mycket just nu.

Så kan det bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar