måndag, december 20, 2010

Sorry

Förlåt för enformig läsning, men jag vill inte missa någon dag på listan så därför får jag ta igen de missade nu.

Day 20: den här månaden
December, Syster är hemma från Sthlm över julen. Julafton och lillejul närmar sig med STORA steg, arbetet i skolan går sakta men säkert framåt.
Jag har ÄNTLIGEN fått remiss skickad till kirurgen!! Ska till sjukgymnasten och astmadoktorn nästa vecka. Jag har sagt upp mig på jobbet, vi har kollat på hus, ska kolla på valp på i morgon, julgranen har vi fått klädd, jag har julklappar kvar att köpa(!!!), ja listan kan göras lång över denna månaden, men mest glad är jag nog för att få fira med familjen (båda sidorna samt marcus familj) och att ännu ett steg är taget i riktning mot operationen som jag så länge velat göra!
Bjuder även på en fyra år gammal tomtebild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar