söndag, december 05, 2010

Ikea mög

Nä jag gillar inte Ikea för tillfället.
eller egentligen har hela grejjen med Ikea dött ut aningen enligt mig. Priserna är inte alls var de en gång var och charmen med varuhusen är inte den samma.
Hur som haver. det jag stör mig på är deras internethandel.
Ville ha lite röda kuddar och nya gardiner så här till jul, och väljer som en ren självklarhet att kolla Ikea först. Hittar både kuddar och gardiner men upptäcker snabbt att man endast kan lägga dessa i en inköpslista och inte i någon "kundvagn", man kan alltså inte handla dem via nätet.
Ikea som är så stort har en usel handel på nätet enligt mig. Och för ett sådant stort och framåtgående företag är det ett stort no no.

Jaja. Får beställa från något annat ställe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar