söndag, december 12, 2010

Som alla andra

Värstanes så många osm använder sig av den där långa listan nu i sina bloggar. Ni vet den med olika teman för olika dagar.
Men vem är väl den till att vara sämre än alla andra? jag tänkte med köra på den, som en liten "adventskalender", förvisso bärjar jag 12dagar sent men vad gör väl det? Listan går ju ändå till 30:)
Så dag nummer 12
Förr älskade jag handväskor. Eller ja, det gör jag väl egentligen ännu. det är bara det att jag aldrig använder dem längre. Synd.
I vart fall, jag tror att mycket av det man väljer att ha i sin handväska speglar lite av hur man är som person.
Jag har alltid lappar i mina väskor... och pennor, postit-lappar och kom-i-håg-listor är min grej liksom.
Vidare har jag för det mesta en klocka i väskan utifall jag mot för modan skulle glömt ta på mig en någon dag!
Lite läppglans, plånbok, busskort, nagelfil och nycklar.
Spännande, spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar