söndag, september 12, 2010

And on and on

Blev minsann mer tvättat denna dag. Passade på att göra något bra av denna dag och rensade ur min garderob och packade ner kläder som jag inte behöver sista tiden här. Har även packat ner de sista småsakerna så nu är jag redo till max för flyttlasset.
Magkatarren ger minsann inte med sig. Tror mycket av det grundar sig i min ständiga oro. Har aldrig känt mig säker i denna stad tyvärr. Och det blir inte bättre när jag är ensam heller. Vet egentligen inte varför jag är så osäker här, det bara blir så helt enkelt. Vill mest packa ut allt nu och sedan inte vara här mer förrens flyttstädningen. Får se hur jag gör sista tiden.

Pratade precis med syster Sara. Jag saknar henne enormt mycket nu när hon bor i Sthlm. Hoppas hon kommer hem en runda snart!

Jaja, sista maskinen med sängkläder nu då.
Och en pepcidduo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar