söndag, september 12, 2010

Bok, vilken Book?

Äsch. Satt precis och kollade på reprisen av Dansfeber. Dåligt program över lag anser jag och det håller en låg underhållningsnivå. En kass programledare, dommarna ledda av överspelade Pernilla Wahlgren som mest snackar om att hon färgar håret hit och dit och tycker hon själv är snygg.
Och till råga på allt gästade Anna Book detta avsnitt. Och är det en "känd" person jag inte klarar av så är det hon. Det ska jämt vara så synd om henne, hon ser allmänt nere ut och klagar. - alla är snygga i blont utom jag, -ett ben i min fot är av....bla bla bla.
Nä jag förstår mig inte på henne. Och en ännu större fråga är ju dock hur hon ännu kan vara "känd"? Hon har så vitt jag vet bara gjort en låt, abc. Men sen då?
Nä bort med Gnällanna från tvrutan:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar