torsdag, september 02, 2010

Another day

Tiden flyger verkligen förbi alldeles för fort. Eller kanske lagom fort egentligen?
Jag vet inte. Men varje morgon är det enda jag reflekterar över hur lite jag hunnit göra utöver jobbet denna sommar. Katastrofalt så tiden försvunnit så ock sommaren.
Nu sitter man här, skolan har börjat och kylan gör sig påmind. Är det så det ska vara nu när man bara blir äldre? Att man gör en massa och ändå inte hinner göra allt?
Det ska jag ändra på i så fall. För jag vill minsann inte gå miste om allt kul som händer! Strukturera och planera!
Men först. Mer flyttpackning! Har packat ihop 8 packväskor (finns på bolagret) som jag tänkte få med mig i bilen ikväll till bjärnum så vi blir av med det här. Sen ut med lite möbler sen är vi (jag) nästan klara med denna lägenheten, och underbara Mami har lovat hjälpa mig att flyttstäda! Hon är den mest pedantiske person jag känner så det passar utmärkt!
Oj vad blandat detta blev:O
HE HE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar