lördag, september 11, 2010

En gång hörde jag att forskare hade kommit fram till att hjärnan är utformad på så vis att man inte kan vara kär i en och samma person i mer än två år.
Vad är det för bull sh¨t?
Fyra år. Det är inte klokt. Helt sjukt faktiskt. Ett år och nio månader av dessa år har vi bott tillsammans på 25kvadratmeter. Det om något är helt sjukt. För ärligt talat, hur många hade egentligen klarat av det? Jag är ännu förvånad att vi faktiskt klarat det. Samtidigt är jag glad att vi gjort det. Nog för att vi haft våra jobbiga stunder med tjaffs om disk och annat smått, men vilket normalt par har inte det?
Tillbaka till det där med kär. Jag tror inte man kan sätta en max tid på kärleken. Jag menare i så fall skulle inget par vara äkra i varandra efter två år?! Hur hade det sett ut?
Jag är i allafall fortfarande så där löjligt kär emellanåt. Ni vet så där jobbigt kär så det gör lte ont i hjärtat?
Men det är ju inte så konstigt. Jag har världens bästa kille.
Bara för det slänger jag in en gammal härlig bild på min man!Enjoy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar