tisdag, september 07, 2010

Packastrof!

Usch för packning säger jag.
Tre veckor kvar tills vi flyttar. Ändå stressar jag som ett djur med packningen redan nu och vill ha allt klart så fort det bara går. För sådan är jag.
Packat ner nästan allt nu. Utom det jag måste ha för att klara mig resten av tiden här.
ett lass har gått till bjärnum och i veckan planerar jag att åka ner med de flesta möbler och resten av alla lådor. Skönt att kunna ägna resten av tiden åt annat istälelt för att stressa in i det sista. Det gillar jag. Att kunna släppa stressen.
Men nu är det oordning i hemmet. Lådor och packväskor över nästan hela golvytan. Småplock lite här och var osm jag inte riktigt vet var jag ska göra av det. Grejer jag vill bli av med men inte kan slänga själv. Usch säger jag bara. Tur att man inte flyttar ofta.
Men så är det. Nu är jag trött, väntar på att sista maskinen tvätt ska bli klar så att jag kan sova och samla lite krafter inför morgondagens skoldag. Förkyld har jag blivigt också, för andra gången på en månad.
Te och tv tills ögonen slocknar!
Godernatter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar