måndag, september 06, 2010

A band in the closet

Oj oj oj säger jag bara.
Som jag har stressat runder denna dag.
Tandläkaren i morse. 345kr gick det på så jag upplever inte att det skulle vara dyrt med tandläkaren inte. Slipa och putsa och tog bort tandsten gjorde hon. Berömde mina fina, välskötta tänder, infromerade mig om att jag tillhör de 4% av befolkningen som ej har anlag för visdomständer och gav sen mig en ny tid....2012. haha. Hur söt tandläkare som helst.

Vidare till bm för piller fix. Mys med Jossan och massa stress för att sedan hinna i tid för att hoppa in och ta stängningen på jobb. Så pass stressad denna dagen att sköterskan fick ta mitt blogtryck flertalet gånger för att se om det isade lägre.

Även fixat klart med csn så snart raslar det till på kontot igen! Underbart! Fått massor gjort under dagen även om det inte verkar som det. Uschja. Fick även rådet av tandläkaren att skaffa mig en liten mjuk tandborste för att bibehålla mina tänder så fina, så en sån här fick det bli minsann! (mobba mig inte;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar