lördag, september 11, 2010

Borgarballo!

Äsch. Vem försöker jag lura? Inte ska jag sova ännu inte. Egentligen måste jag men icke.
På tal om inget alls så röstade jag i veckan. Vet inte om jag sagt det redan? Anyway. jag tycker att alla som har åldern inne för att rösta ska göra det. Mer eller mindre alla har något att klaga på i samhället och ska man ha rätten till att klaga ska man minsann göra sitt och rösta annars kan man hålla tyst.
Kollade på något program på tv1 i morse där alla politikerna var samlade och blev utfrågade, mestadels om skolan och liknande. Givetvis var paritet jag röstat på i fronten som de ska vara och svarade enligt mig bra på de flesta frågor.
En politiker som jag absolut inte kan med så är det Miljöpartiets Maria Wetterstrand. Hon säger inte mycket vettigt och när hon väl öppnar nummen ser hon totalt vettskrämd ut och pratar med en tillgjord, halvt manlig röst som gör hela situationen ännu värre.
Nä, jag håller på att vi ska få behålla aliansen i fyra år till! Så det så!
Klockren videosnutt som vi hade riktigt kul till förra valet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar