fredag, september 10, 2010

Total lycka!

Underbart är ordet osm dyker upp i mitt huvud just nu!
Fått tag i nya tabletter för min magkatarr. Hoppas hoppas att dessa funkar bättre så jag kan bli av med detta nu.

När jag kom hem igen möttes jag av positiva nyheter i brevlådan. Vår lägenhet här i HBG har blivit uthyrd så nästa hyresgäst tar över den 1oktober! Hur passande som helst plus att vi slipper fler hyror här ifrån!
Så nu är besiktningen bokad och mamma kommer någon dag innan för att hjälpa mig. På onsdag tar jag med hjälp av Jossi och Janet ett stort ryck och flyttar alla möbler till Bjärnum. Detta har rullat på förvånandsvärt bra!

Jag är så tacksam just nu. Men min mage är dessvärre inte detsamma. Nu väntar massa vila och tablettintag.
HEJ DÅ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar