onsdag, september 01, 2010

Uniform?

Usch för denna dag!
Ja vet, man ska ha positiv inställning bla bla bla...
Men idag har verkligen inte varit min dag. började fel, slutade fel i allafall på jobb. Diff osm inte gick att hitta vilket aldrig är kul. Hatar när det blir diff. Usch usch usch. Och csn är dumma än.
Meen. som vanligt när dagar är så där fruktansvärt hemska på fler sätt än jag nämnt kommer det alltid något litet som i allafall gör tillvaron ljusarei någon minut.
Skulle gå och köpa cigg efter jag kommit hem. Gick i arbetskläderna eftersom jag som jag sa kom direkt från jobb. Gick till mitt vanliga ställe (ni vet där jag får gratis tändare?) och killen i kassan kollar lite på mig. Efter en stunds knappande på kortapparaten säger han på knagglig svenska: eh, va snygg du va i din uniform (och så blinkade han).
I vanliga fall hade jag inte brytt mig alls. Men en dag som denna när jag verkligen känner mig hemsk överlag, så blev jag glad inombords av komplimange!
Och bara för det får ni en halvhemsk bild på mig i min "uniform"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar